Måndag

Ännu ett träningspass avklarat! Det har varit mycket fotboll just nu! Sista matchen på onsdag sen är det uppehåll!
Tänkte att jag skulle få njuta av ett varmt bad när jag kom hem, men då ringde Mändy. haha! Sa att jag skulle ringa upp henne sen,så nu ska vi shoppa loss imorgon :D
Trevligt, trevligt. Det var ju ett tag sen man träffade henne! Och på lördag kommer Sandra hem igen från Turkiet. Hör och häpna, det är över 40 grader i skuggan där :O Någon som är avis på värmen?
Hon har ialla fall lovat att ta med sig värme hem, får se om hon  lyckas ;)

Puss / J

KOMMENTARER


Svar: Haha javisst är det svårt val! ; ) men själv föredrar jag nog Mars... mums!

2008-06-17 // 17:13:11

de va rätt längesen du träffade mej oxå (a) hah

2008-06-17 // 21:19:39

Svar: Visst gör man!!



Åh, jag vill också ha värme... :o

2008-06-18 // 13:19:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: