Kusinfirande

Nu har jag varit på kalas hos min söta kusin  Albin som fyllde sju. Det var trevligt. Åt smörgåstårta och fikade lite och hade allmänt trevligt. Dom har köpt en hund för ca. 2 veckor sen och den var så otroligt söt och lugn!
Hur som helst så såg jag hur glad Albin blev när han öppnade presenter och jag tänkte tillbaka på den tiden man var så liten. Jag kan erkänna att jag nog är lite bortskämd trots allt, men det är vi nog alla. Men jag är tyvärr inte lika tacksam som jag var då. När man var liten  kunde man bli glad över vad som helst, och jag erkänner att så är det inte nu,tyvärr! Visst kräver jag inte mycket för att jag ska bli glad, men jag kan nog hålla med mamma och pappa att jag nog är lite otacksam ibland.

Snart ska jag iiväg och kolla på match. Damerna spelar derby och det vill man ju inte missa. Desutom så bjuder vår tränare på hamburgare, vilket man absolut inte kan missa. Gratis är gott right? haha!

Imorgon är det midsommarafton också. Jag vet absolut inte vad jag ska göra. Vara med släkten antagligen.
Har ni några planer för morgondagen?

Puss / J

KOMMENTARER


KOM TILL OSS .. vafan ! <3

2008-06-19 // 21:01:06

Svar: Ja det var härligt :D

Åh va roligt!



Jag har inga direkta planer för idag, kanske ska till Djurparken hahaha. Ja, och sen ska jag umgås lite med familjen och släktingarna.

2008-06-20 // 01:45:06

Glad midsommar ;D <3

2008-06-20 // 18:39:39

Låter nice (=



orkar du inte skriva till mig på fanglobe du ba sluta skriva helt plötligt hehe =P

2008-06-20 // 19:48:33

glad midsommar! och ha en fortsatt trevlig kväll.

2008-06-20 // 22:41:14

Ha en trevlig midsommar! :D

2008-06-21 // 00:06:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: