Fotboll på schemat

Shoppade som sagt igår, men köpte bara en t-shirt (otroligt söt) och hudkräm! Behöver nya jeans  men jag ska vänta tills rean startar eller om jag köper på Lager 157 senare!

Idag hinner jag inte med så mycket mer än match och när jag kommer hem så är det ännu en match på tv, nämligen Sverige-Ryssland. En match som dom måste ta poäng i annars är dom ur, vilket jag tror dom gör om dom inte spelar värdelöst.
Hur tror ni det slutar?



T-shirten kommer från vero Moda. Är den inte söt? Prefekt att ha på sommaren när man inte känner för tajta kläder. Oversize är perfekt då!

KOMMENTARER


dåligt av sverige tycker jag nu e dom ju lixom ur em :/

men men

aa värst tänk va vad tiden går fort de va ju inte i detta livet vi träffades sist iallafall ;)

2008-06-19 // 11:02:08

Åh kan du inte lägga in en bild på t-shirten? :)



Guh va tråkigt att matchen slutade som den slutade!

2008-06-19 // 16:23:26
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: