Förlåt!

Förlåt, förlåt för dålig uppdatering men jag har haft så mycket att göra. Shopping, träffa farmor, kalas för mamma och såklart fotbollen igår.
Spanien vann och det var dom värda. Extra kul måste det ju ha kännts för Torres som gjorde det avgörande målet!
Helgen har som sagt varit mycket att göra men det har samtidigt varit grymt kul! Träffade släkten igen vilket var kul och farmor, min kära farmor som jag inte har träffat på länge fick jag träffa två gånger :D

Idag händer inte ett piss om jag ska vara ärlig. Kanska blir det så att vi åker iväg till Grycksbo och hämtar en pool som jag ska få. Dom vi känner ska nämligen flytta till en lägenhet och kan därför inte behålla vissa saker, som poolen. Fick också en studsmatta men vi har tyvärr inte plats för den på gården så mina kusiner fick den. Jag kan ju alltid hoppa där (: Så nu ska jag ligga i poolen på en luftmadrass och sola och även bada. Det ska ju bli fint och varmt nu så det blir ju perfekt.

Puss / J

KOMMENTARER


jag kommer direkt ! :D

2008-06-30 // 17:33:10

jaa, skönt med lite sol igen ju :D haha

2008-07-01 // 00:59:54

taack :D

haha ja det kommer bli allsång här med :) <3

2008-07-01 // 16:09:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: