Wochenende...

Hade en grymt svår engelskaläxa tills idag. Vi fick typ 30 glosor. Och Elisabet ( läraren ) skulle välja ut 20 ord utav dom. Och då skulle vi skriva 4 synonymer, 4 motsatsa ord, 4 meningar, 4 förklaringar och 4 översättningar ( Puh! )
och såklart ska man vara ute i sista sekund, så igår fick man råplugga! Inte nog med det, så hade vi såklart tyskaprov också. men det gick inte att förbereda till men ändå. Det är inte min starka sida att skriva på tyska!

Men nu är det helg igen och bara en vecka kvar i skolan tills sportlovet :D wiie! Och inte nog med det, det är bara 5 dagar kvar till min födelsedag :D
Vart tror ni Marcus & pappa är en fredag som denna? Joo hockey som vanligt. Så det blir en myskväll med mamma idag igen. Vi har köpt mums-mums och ostkrokar som vi ska frossa i oss ;) Men ska jag vara ärlig så är jag inte så sugen! Jag har ju vindruvor nere x)

Hoppas ni alla hade en trevlig alla hjärtans dag igår så ni inte hade som jag. Läxor i massor! "/ Och träning, så det blev inte så mycket alla hjärtans dag för mig. Men jag fick mamma & pappa att förstå hur mycket dom betydde för mig. Och Marcus också. Och vännerna <3 Fick trosor av mamma, vilket behövdes! haha.

Let's dance och hjälp idag. Vem tror ni åker ut?
Sen imorgon är det melodifestivalen med en viss Ola som inviger scenen. Lycka till (:

Puss / J

KOMMENTARER


Grattis Grattis :D du har skrivit den 100:e kommentaren ;D phihi^^

2008-02-16 // 22:44:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: