Slappdag

Äntligen fick man träna igen, det var UNDERBART <3 Kallt men skönt. Jag har inte tränat på 2 veckor och jag känner mig som värsta tjockisen! Så det var skönt.

Vad man ska göra idag? Jadu, en bra fråga! Slappa, fixa lite saker tills imorgon, kolla på film kanske. Sen börjar så ska det låta ikväll ;) Men det är samtidigt som Let's dance, så jag får väl zappa som det så fint heter :P
Sen lär man gå och lägga sig någolunda tidigt för att orka med morgondagen!
Upp tidigt och göra sig iordning för resan till Uppsala. Där går vi på stan och shoppar loss, sen åker vi in på IKEA och efter det när man är lagomt trött så åker vi och hälsar på faster & farbror (:
Sen bär det av hemåt och kollar på Melodifestivalen.

Puss / J

KOMMENTARER


No no, du är inte tjock :o du ska se mig när jag inte har tränat på länge.

Ha det så kul med shoppingen!

2008-02-29 // 18:06:42

Okej det låter ju bra :)! Hur blev resultatet? Blev hyn bättre? Skulle ju vara kul att testa...

2008-02-29 // 19:45:46
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: