Nationella proven är igång

Nationellt prov i svenska idag, läs! Det gick nog bra tror jag, de va inte sååå svårt som jag trodde de skulle vara :P Men jag blir ju så nervös också så! På torsdag är det skriv som gäller. Och jag har ingen aning om vad man ska skriva om, vi har ju inte fått reda på vilka ämnen det finns att välja mellan, så de går ju inte att förbereda sig heller, vilket är meningen då. Men ändå!
Efter provet är det som vanligt "Hur gick det?" hör man överallt. "Vad svarade du på de och de?" m.m.

Sen började lektionerna som vanligt 10.30. Hade matte och jag va 100% säker på att matteprovet var idag, men neej det är imorgon.
Sen hade man slöjd, och jag blev äntligen klar med mitt linne! Så nu är det bara slöjdrapporten som ska in (:
No hade vi sen, fick reda på provet. Och det gick ju som det gick, fick bara G. Men de är ju huvudsaken. Kände verkligen att det inte gick så bra.

ÅÅh, imorgon ska jag klippa mig! <3

Puss / J

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: