...

Igår var jag på ansiktsbehandlingen som jag fick i julklapp, och det var underbart :D
Sen kom Sandra hem till mig på kvällen så vi kollade på film, Dead silence. Och tro mig, det är ingen film som man ska se ensam! Nej, jag håller mig till romantiska komedier jag x) haha !  Sen åkte vi hem till Sanna, utan att säga något. Så hon blev lite förvånad när två små filurer kommer brummande, för där stod hon i dörröppningnen med bara täcke x) haha !

Idag åkte jag och mamma iväg till Sågmyra. Men jag hittade ingenting, eller joo. Men de va dyrt! 500 spänn för en tröja som jag kan hitta mycket billigare kändes inte som ett kap precis. Nej shopping blir det på lördag när jag ska till ikea, då blir det uppsala och där har dom många affärer ;)
Sen ringde Amanda och det är lika trevligt varje gång att prata :D Vi bestämde att vi skulle hitta på något allihopa imorgon om alla kan (: <3

Ikväll blir det mycket tv

20.00 - Gossip Girl på femman
21.00 - I huvudet på Gynning på femman
21.00 - Systrar i jeans på trean

Hm, det blir nog Systrar i jeans klockan nio skulle jag tro.

Börjat snöa har det gjort igen också :'( Jag vill ha SOMMAR! Ge mig <3

Puss / J

KOMMENTARER


ÅH, ansiktsbehandling! Va härligt! Har alltid velat ha det. Vet du ungefär hur mkt det kostade? Hur gick behandligen till? :)

2008-02-29 // 18:05:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: