Back again...

Jag var tillbaka i skolan idag (:  4 prov hade man också (!) Men de gick nog bra (:
Och So:n va riktigt rolig för en gång skull! Haha, Sandra och jag höll på att dö där bak, de lät precis som om Filip sket x) Diskuterade hur dom gör med kvinnor i andra länder, de är helt sjukt, nej de är hemskt!
För övrig så var allt som vanligt, förutom en hostande och snörvlande Josse :P  Men lika glad som vanligt!
Och nu är de helg igen *Josse hoppar*

Ikväll ska man ha en myskväll med mamma igen, bror och pappa är verkligen hockeynördar! :P Men jag klagar inte, de är alltid trevligt och prata ut med mamma (:
Let's dance är de ikväll också ! Och så börjar ju Hjälp!

Manda hoppas du mår bättre <3  ( På tal om igenting :P )  Glöm inte att jag finns här !

Nej nu ska jag gå och tjata på mamma, jag måste ju få åka och shoppa i helgen, kläder får man aldrig nog utav! :D
Och så ska jag såklart bli frisk.

Puss / J

KOMMENTARER


Såg du Hjälp? Haha jag tyckte det var rätt skoj, men en del skämt... puh xD

2008-02-02 // 14:56:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: