Ännu en vecka

Ännu en skoldag har gått. Helt sjukt att det redan är helg. Känns som om det nyss var måndag!

2 veckor kvar tills sportlovet, och jag kan lova att jag längtar! Hade frågesport på So:n idag inför provet. Märkte att jag knappt kunde någonting, så det gäller att plugga på i helgen!

Här i bondhålan rullar det på som vanligt, med ett hus stinkande i salami x)

Nej, nu är det mat som gäller.Hhemgjort pizza *MUMMMMS* Och imorgon ska vi fira morbror, en stor dag imorgon! 40 bast, inte illa!
Sen måste jag iväg och shoppa tröjor och en musse pigg t-shirt som jag letat efter ett tag nu !

Ha en trevlig kväll, och glöm inte Let's dance ;)

Puss / J

KOMMENTARER


själv har man bara 1 vecka kvar XD
'kika in min blogg om du har lust :)

2008-02-08 // 18:13:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: