Alla hjärtans dag

Som alla vet så är det ju alla hjärtans dag idag (: Nej jag har ingen pojkvän, men skit samma. Gör dagen till en bra dag för det ! Visst, folk går och funderar "Varför får inte jag någonting, är det ingen som tycker om mig?"
Men så är det inte, det finns alltid någon som tycker om en! Det är bara en dag, en gång om året. Ta vara på den och gör något kärleksfullt (:

För övrigt var man i skolan, och idag började vi med muntliga nationella proven i svenska. Men det var inte alls hemskt, nej tvärtom! Jag tyckte det var jätte kul att höra allas åsikter och själv få berätta vad jag tyckte. Det var inte alls hemskt som jag hade trott! ( LYCKA )

Klockan åtta är det träning, så det blir ingen myskväll för mig. Nej jag ska iväg och kämpa. Men jag klagar inte, det är ju kul! (:

Nu ska jag ner och äta kött och hasselbakspotatis, MUMS <3

Glad Alla hjärtans dag,

Puss / J


KOMMENTARER


Svar: Tacktack :D kul att du tyckte det! Ja, har blivit helt färst vid bamboo-inspirerade örhängen just nu. Sådana där stora och... aa, stora x)

Vad glad jag blir att du har en så positiv inställning till Alla Hjärtans Dag! Jag tkr som du, det är bara en själv som kan bestämma hur ens dag ska bli så vrf inte göra något kul av den? :)

2008-02-15 // 17:27:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: