Yesterday

Jajamensan. Visst blev det en lyckad dag igår med massa mys, kärlek, skratt, god mat och julklappar!
Och Kalle Anka blev det också. Visseligen åt vi när det började men snabba som jag och Emilia är så åt vi upp och smet iväg för att kolla på det. Egentligen är det rätt dåligt med tanke på att man har sett det 30000000 ggr (okej, 16) men det hör till. Ingen jul utan Kalle :P
Efter lite snack så blev det julklappsutdelning. Detta är vad jag fick:

*2 biljetter till Melodifestivalen (någon som vill med? :P)
*Ansiktsbehandling
*Godis
*2 böcker
*Jättefina glas som jag velat ha länge. (Det blir tills jag flyttar hemifrån)
*Bodybutter (Cocos)
*Klocka
*2 halsband (Ett av Emilia som var urgulligt, tack igen :D)
*Vantar
*Träningsbyxor
*Tunika (Ni vet den som jag var med och köpte)
m.m.

Bilder från gårdagen och lite på klapparna kommer upp senare!

Just ja, vi spelade även ett julklappsspel där man skulle kasta en tärning och om man fick en etta eller sexa så fick man ta ett paket som låg på bordet. En äggklocka behövs också då man vrider upp en tid (Ingen vet vilken) och slår tills den ringer. Man får även sno av varandras paket så en del kan bli utan :P URKUL!

Har ni haft en bra jul?

KOMMENTARER


Ja jag blev jättenöjd :)dd??



Åhh vi spela med julkappspel...Vann nagellack :)

2008-12-25 // 14:49:38

svar: ja jag har haft en jättebra jul! fick bl.a. 4 st one tree hill boxar och presentkort på resia :) du då?

2008-12-25 // 16:29:59

Niciga julklappar :)



Kul att du får se E.M.D nästa år :D

2008-12-25 // 16:38:38

jag vill med! x) AHHAHA

men fick du nån julklapp i leken då ? (a)

2008-12-25 // 19:23:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: