Söndag

Idag blev det en heldag hos mormor och morfar med moster och morbror och kusinerna också (: Riktigt mys. God mat och trevlig stämning. Nu kan det väl ändå vara slut med allt ätande, men inte då. Nyåret är kvar först!

Mormor hade även en pysselbok där hemma som Meja och Albin höll på med, men när de åkte så satte jag mig med den och roade mig till 1000. Mormor funderar seriöst på att köpa en åt mig när jag fyller år x) haha!

Som toppen på moset har jag även gått och blivit förskyld. Visserligen inte så allvarligt men hur kul är det att gå runt och hosta och snora överallt? Nej, usch för dessa tider!

Vad har ni haft för er idag?

KOMMENTARER


Nej vad jobbigt att bli sjuk nu. Hoppas att du kryar på dig till nyår! :D

2008-12-28 // 23:20:28

du är sååå mycke bättre än mej på att uppdatera bloggen :o x)

2008-12-29 // 00:40:47

Ja den låten e mkt fin :)

2008-12-29 // 19:00:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: