Skoja aldrig med en hungrig Josefine

Idag hann man inte mer än att sätta på sig myskläderna och krypa ner i soffan för att kolla på en film fören pappa kommer och frågar om inte vi ska äta ute idag eftersom både mamma och pappa hade ärenden i stan att fixa. Så då var det bara att hoppa i mina nya jeans, en t-shirt och en kofta och slänga upp håret i en hästsvans, på med lite mascara och åka iväg.
Dock var det inte lite ärenden dom skulle ut på utan nämligen 5 st, i både Borlänge och Falun, puh.!
Kan säga att en liten grinig Josefine smög sig fram. (Jag blir nämligen det när jag är hungrig) Självklart kunde inte brorsan låta bli att retas.
"Snart kommer du skrika eller slå mig. Eller ge mig spydiga komentarer... Snart, snart kommer det!" GAAH x)

Nu sitter jag då här, med frusen kropp och ska beställa skivor från cdon. Och kanske något mer, vem vet?

Puss / J

KOMMENTARER


ja det va hon nu ser hon bara hemsk ut..Britney såg hemskt ut förut men nu e hon sjuuukt vacker Christina borde lära sig av "Brittan" ;P



haha jag blir med grining när jag e hungrig..skulle shoppa fick ont i huvet av folkmassan..Pappa ba"Cybéle behöver nog äta nu":P haha din brosa vekar jobbig hhahaha, hur gammal e han?(=

2008-12-29 // 19:14:25

haha..slå till han :P nee han e nog starkare än dig :P





Om min brosa vill retas då glor han länge på mig jag ba"sluta"! :@ men mina syskon gillar att reta mig jag fråga varför dem gillar att reta mig dem ba"Du tar åt dej, det e så kul" ;D hur många syskon har du?



puss<3

2008-12-29 // 19:38:45

Jag har en storasyster(29) lillebror(23) :) & jag e det udda mellanbarnet höhö :P(25)

2008-12-29 // 22:52:32

Haha nej hungrig mage är inge kul ;)



Svar: Tack snälla! <3

2008-12-30 // 15:49:50

vad beställde du för roligt från cdon då?

2009-01-03 // 23:27:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: