Måndag

Ytterligare en skoldag är borta. Det är helt sjukt hur fort det har gått. Jag kommer ihåg den dagen jag stod utanför skolan och väntade på att Matilda skulle komma så vi kunde gå in i aulan tillsammans. Nu har det gått en termin, vart tar tiden vägen? :O

Jag skulle även försöka fixa APU plats idag men när jag och mamma kom dit hade chefen slutat för dagen. Så jag ska försöka fixa på torsdag istället då jag slutar tidigare! Om jag inte ringer istället då (: Bara mamma fixar fram numret ;)

Oj, maten är klar! Dax att kila!

Puss / J

KOMMENTARER


Hoppas du fixar en plats snart :D!

Btw, leka nåndag i veckan? (inte för att det brukar passa när vi väl planerar något, men) lovelovelove<3

2008-12-16 // 15:06:21

Tack! :D

Jag köpte den i Falun på Gina Tricot.



Hade sett den klänningen inne på Gina tricots hemsida men den fanns inte på Kupolen så jag blev jätteglad när jag såg den i Falun :)



Puss <3

2008-12-16 // 15:16:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: