JULLOV!

ÅÅH! Va underbart! Jag är verkligen helt slut nu och detta lovet är perfekt! Ändå fattar jag inte varför jag är så trött eftersom vi inte alls har det jobbigt i skolan...?

Idag hade vi ialla fall julfest  med alla ettor, tvåor och treor på BF vilket var kul. Vi körde lite lekar:
*Julklappsinslagning på tid. Inte nog me det, vi skulle vara två och två och fick bara använda en hand var. 49 sek gick det på för mig och Ewelina.
*Julklappsrim och sång. (När vi skulle sjunga körde vi "Små grodorna" och då ska man ju hoppa runt. Tyvärr var det bara 4 st som gjorde det, en vad jag. Resten kollade konstigt på en x) Men man måste väl få bjuda på sig själv ;) )
*Tipspromenad
m.m.

Sen blev det lite fika och prisutdelning. Sen blev det thai för hela slanten, MUMS!

Nu ska jag bara njuta av lovet! Har ni några planer inför det?

KOMMENTARER


SKÖÖNT MED LOOOV :D

vi dansade kring granen vi, skitkul! :P haha

2008-12-19 // 15:17:39

tack tack! :D

hahaha han är BÄST :M

2008-12-19 // 20:00:46

haha :D<3

2008-12-19 // 20:04:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: