Håller hoppet uppe :D

Nu har hela söndagen gått utan att jag gjort någonting!
Jag har tjatat på mamma om Valbo och Ludvika, Avesta i januari, februari och fått ett kanske att dom kan följa med, annars tar jag bussen. Sen såg jag även att EMD förmodligen ska vara med i Mello i inte mindre än Leksand. Och då har jag självklart försökt få med dom på det (jag har försökt i månader) och mamma ska kolla hur hon jobbar, hur kul är inte det :D Så kanske får jag åka dit! GRYMT!

Nu ska jag kila och fixa lite inför morgondagen och sen ska jag lägga mig och läsa. TRÖTT!

Puss / J


KOMMENTARER


JAAA hoppas vi också kan åka :D

biljetterna va ganska dyra :S haha



<3

2008-12-14 // 22:01:15

Jaa OTH va asbra ja..maen jag visste att nån av dem jag gillade skulle döö..men haha Nanny Carrie e äntligen död den bitchen :P

2008-12-14 // 22:28:55

gonatt på dej då! :D<3

2008-12-14 // 23:38:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: