Allt möjligt...

Systemkameran är nu köpt. En sån här blev det... (Om jag kommer ihåg rätt :P)





Har även hunnit julhandla med pappa lite fina saker. Hittade även en SUPERfin klänning/tunika på H&M för bara 198 kr men jag kände inte att jag hade råd. Vet ni vad min snälla pappa sa då? "Du kan den i julklapp utav mig." :D Snacka glad eller vad? (Rim lagomt till jul (; haha) Så nu ligger den inslagen och fin i en kartong som jag ska få på julafton :D

Idag hade vi även sex och samlevnad med treorna istället för lektion med Nettan. Och istället för att ta fram det negativa utav det hela (Jag hör ofta "Ha inte sex, du kan få könssjukdommar och blablabla) så tog dom fram det positiva. Visste ni att sex kan bota huvudvärk, astma och hösnuva?

Nog om det, jag håller själv sånt här privat x)
Nu ska jag kila iväg och sätta på Idol skivan istället för att sitta här och dega. ROBIN PÅ HÖG NIVÅ ;)

Haft en bra dag?

Love / J

KOMMENTARER


svar: okejokej, va roligt :)

hoppas tunikan är fin, hha!

vilken cool kamera, gillar du att fotografera? :)

2008-12-11 // 21:13:27
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: