Jag älskar helg <3

Nu är det helg och jag är skapligt trött. Just nu känns det som om jag aldrig kommer komma in i det här :P
Idag hade vi redovisning fast de va inte så svårt, sen hade  vi engelska. Första lektionen och vi fick redan gå in och prata en och en med henne på engelska :O haha! Nej men de gick jätte bra. Sen skulle vi egentligen ha 5-kamp klockan ett men vi valde att ha den senare så vi fick sluta. Så då han jag med 13.30 bussen :D Wiie! haha! Kände att jag inte skulle palla 5-kampen.
Nu har jag pratat med Sandra i ca. en timme också och jag ska följa med henne till stallet sen och hjälpa henne med några hästar (: Ska bli kul att träffa henne igen, har ju inte gjort de på ett tag nu!
Händer det nå kul i helgen för er?

KOMMENTARER


Svar: Det känns som om jag aldrig kommer vänja mig vid at gå upp tidigt igen ;p

2008-08-22 // 15:01:06

Svar: ja, riktigt jobbigt med läxor första veckan.. men det gick bra, tror jag hade alla rätt :)



I helgen händer väl inget speciellt....



puss

2008-08-22 // 15:52:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: