Skogsmulle

Jag har extremt ont i fötterna. Vi har varit ute i skogen typ hela dagen. Ganska roligt var det men jobbigt. Vi gjorde massa samarbetsövningar så man lär känna varandra bättre. Jag fick lite kontakt med en som heter Mathilda och en som heter Emelie, trevliga tjejer (: Det verkar vara en bra klass. Jag är dock lite nervös över måndagen då jag ska ha bild och det är bara 4 stycken från min klass som har det och jag har typ inte pratat med dom. Men de blir väl mer antar jag! HOPPAS JAG! haha! Men det går nog bra. Suger på att måla men x)
Fick vänta två timmar på bussen idag också, men jag hade ju snackmostern Matilda med mig så, haha!
Rolig dag. Imorgon slutar jag ca. två men kommer inte hem förens fyra kanske. Hatar det här med bussar!
Ska kolla lite på tv och ta det lungt nu!

Puss / J

KOMMENTARER


Själv gillar jag hip hop och R'n'B

2008-08-19 // 17:39:39

hahaha jag har faktist gått på skogsmulle :D

2008-08-19 // 18:22:00

Sv; Gick bra första dagen?



Jag börjar imorrn, längtar inte alls! usch och blä



Händer imorrn?

Kram

2008-08-19 // 18:24:39
Maritza

svar: Jag har idrott på morgonen, vid tio tror jag :D

2008-08-19 // 20:31:44

haha , ja jag hade också det dilemmat imorse , men valde leggins :) haha

jag går i en skola som heter örebro praktiska gymnasium :) det är en jättebra skola :) ska bli så kul att börja måla igen imorgon . väntat hela sommaren , för jag hade inget sommarjobb :) haha

2008-08-19 // 22:05:00

gud va drygt å vänta på bussen så länge..

fast du verkade ju ha bra sällskap :)

2008-08-20 // 15:57:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: