Holiday!

Ja som sagt är internet fortfarande cp! Men nu kan jag skriva (:
Nu springer Kallur så ska bara kolla :P

Nu är det äntligen helg och ja vad ska jag göra då? Jag vet faktiskt inte. Kaaanske, möjligen en liten chans någonstans att jag spelar match på söndag. Men det beror på hur mitt lår är. Jag är nämligen så klantig att jag sträckt det igår på träningen :O
Annars ska jag förhoppningsvis vara med Amanda en stund och sen ska jag på övningskörningskurs på kvällen på söndagen! Jobbigt men ack så nödvändigt om jag ska ha körkort :P

Nu är jag själv hemma så nu ska jag bara relaxa och ha det skönt. Kanske en ansiktsmask, film och mys! Sen lär jag läsa lite ur Sandor/Ida som jag redan läst en gång men som måste läsas på svenskan. Tur att det är en bra bok ialla fall!
Vad händer en fredagskväll som denna för er?

KOMMENTARER


Jag ser på film och myser, jag också. Skönt med helg efter denna veckas jobb.



Vad gör du i helgen? :)



PUSS!

2008-08-29 // 21:58:43

Svarar:

Tycker du? Tack så mkt. :)

2008-08-29 // 22:08:38

Hehe, jag satt och såg på några Beck-filmer igår.



Helgen blir rätt lugn, inget direkt som är inplanerat :)

2008-08-30 // 10:58:20

jaa, vi sprang där bakom maserhallen.. fett drygt :P haha

JAG saknar dig med söööötaste <3

2008-08-30 // 19:39:27

Svar: Självklart kan vi göra ett armband åt dej!! :)

JAAA, KOM HIT NU!!!!



pusss <333

2008-08-30 // 19:54:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: