Godmorgon!

Nu ligger jag i sängen med min bärbara dator och fryser fast jag har tjocktröja och duntäcke på mig! Kollade tempen i morse och hade 38,2 "/ Så förmodligen blir det ingen skola för mig imorgon. Är sjukt tjock i halsen också och den värker som aldrig förr, menmen! Ska vila upp mig hela dagen så jag orkar sitta på den där jobbiga kursen idag! Undra hur det går för brudarna på matchen då. Dom spelar precis nu (: Hoppas dom vinner!

Ska nog ta och kolla på någon film eller nått. Nått bra tips på en film?(a)

Puss / J

KOMMENTARER


Hehe, historia, sam och matte a är obligatoriskt på alla program. Sen får man ju välja till eng och matte b om man vill. :)



Krya på dig! :)

2008-08-31 // 11:27:58

Det var nog en smart strategi av dig. :)

Sen om du är ännu smartare så väljer du att läsa mycket språk och matte. För att, för varje mattekurs du läser över det obligatoriska får du 0,5 poäng extra. Samma sak med språkkurserna. Så där kan du få max 2,0 extrapoäng - bara på att delta i kursen. Sen får du ju poäng för själva betyget sen också :)

2008-08-31 // 11:34:38

Tyska är inget vidare ;) . Det är så grovt! Då ska du välja spanska eller franska, dom är ljuvliga :)

Och du väljer spanska kan du följa med till Sydamerika med mig om du vill :)

2008-08-31 // 12:05:03

Så du vill hänga med då? :)

2008-08-31 // 12:45:39

Krya på dig! <3

2008-08-31 // 12:54:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: