Fun!

Jaa, nu har snart den här veckan gått också. Idag hade vi vår första lektion. Och det verkar jätte bra! (:
Började prata med flera andra idag också så nu är man väl typ vänner med dom flesta :) Super bra verkar dom vara. Speciellt Mathilda, som jag fått mest kontakt med.
Vi slutade ett idag så då gick jag och Mathilda och kollade på när soltorgsettorna blev nollade. Dom fick bada i en damm och hålla på med fiskar, uuh! Tur att jag slapp det x) Tyvärr såg jag ingen Maritza där bland folkmassorna. Sen gick vi till stan där jag köpte pennor och sudd, så nu har jag så det räcker ett tag framåt ialf :P
Ja, sen satt jag där och väntade på bussen!
Ikväll ska jag iväg på träning. Har eran dag varit bra?

KOMMENTARER


Min dag har varit bra, förutom att vi fet-loosade på brännbollen.. 8) hahah

2008-08-20 // 19:49:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: