Oh lovely weather!

Begav mig frivilligt iväg till skolan igår, fast det var sisådär 25 grader ute och jag hellre hade spenderat dagen på gräsmattan. Hon var faktiskt bättre än förut, men fortfarande inte så bra så det är värt att gå dit i 3 timmar ;P Meeen, jag gick faktiskt och förtidsröstade igår, så då kunde jag lika gärna gå på föreläsningen också när jag ändå var där! :) Efteråt gick jag hem, lagade mat och snörade på mig springskorna för att ge mig ut på en 5 km löptur i värmen, himla skönt! 
 
Idag drog jag iväg till stan. Eller först åkte vi till Marieberg, men sen åkte vi vidare till stan. Köpte frappes och jordgubbar och satte oss vid slottet i någon timme och njöt. En skolklass lyckades komma och läraren berättade om någon munkstaty som satt där (det roliga var att jag minuterna innan hade frågat varför han satt där). Fick svar på det, haha. Tänkte räcka upp handen och fråga, men han kom till den delen tillslut så då var jag nöjd ;) 
Efteråt gick vi in i, hör och häpna, 2 (!!) affärer innan vi ville gå hem. Var alldeles för fint väder för att gå i affärer (jag menar, 30 grader, woop!), så vi drog hem och la oss ute och pluggade istället. Härlig dag! :D 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: