Känslan av frihet!

Ni vet den där känslan när alla måsten bara försvinner, bara sådär, som 1000 stenar lyfts från dina axlar? Ungefär den känslan har jag nu. JAG HAR LOV!! Eller ja, kan man säga så när man går på universitet?? Och när man ska sommarjobba? Whatever, jag säger det i alla fall. Jag har lov, åtminstone i 3 veckor! Ska njuta till 1000! Denna vecka har varit så fruktansvärt jobbigt mentalt. Har haft noll motivation, varit trött och knappt orkat ta mig upp ur sängen stundtals. Ah, idag var extra jobbigt. Lyckades dock och tror tentan gick vägen. Väntar på att hon ska lägga upp resultatet så jag kan rätta den snarast och antingen ha ångest över att jag inte klara den eller vara lycklig över att jag blev godkänd. 
Nu återstår det att se vad kvällen har att erbjuda. Antingen hoppar jag på bussen till min fina vän (vilket jag gör hur det än blir) och har en myskväll eller så ska vi träffa faddergruppen. Jag röstar på det tidigare. Jag känner mig allt för trött för att vara social och tänka. Jag vill ju inte framstå som världens idiot första riktiga träffen med dem alla (har ju en tendens att prata innan jag tänker ibland) och risken finns en dag som denna. Nä, den sidan får dem gärna uppleva senare, för tro mig, den kommer nog fram förr eller senare! ;) 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: